Bellafisen idag :)

Hihi, tänkte berätta om vad jag och Bella hitta
på idag.  Först och främst så knäppte jag en bild
på det underbara vädret. För att sen gå ner till
stallet där nere där Bella står :)



Innan jag hann gå till Bella så skrek fölet och Danny att jag bara
var tvuuuuungen att hälsa ifrån dem till er läsare som jag har
på bloggen :)

 

Jag hämtade min Belladonna som stod och tuggade på kvällshöet
hon hade kvar. Hon var väl inte helt överglad att jag tog henne
sådär mitt i kvällsmyset, men såfort hon kom utanför stalldörren
så sken hon upp. Eller. Så kanske det var solen som sken på henne.
Hehe.

  

Uppe i stallet möttes vi av en glad Annika och Achlum.
"Han var så duktig, han är så DUKTIG" fick jag höra
typ tusen gånger. Härligt! Det är så det ska vara :D

  

Borstade på fisen lite. Diskuterade väder och vind, samt
lite politik nu såhär inför valet. Trots att Bella är mycket
insatt, så är hon alldeles för ung för att rösta. Det är
dock inte jag, utan jag ska läsa på ännu mer
för att kunna bestämma vilket parti jag tycker har
bra tänk.



Efter lite mys i stallgången promenerade vi ut i paddocken.
Där blev det full rulle och massa bus. Hej och hå.

  

  

  

Efter att knäppisen busat av sig så gick vi ut för att jogga en runda..
Efter att ha knäppt lite snygga stillbilder förståss...
Hon börjar bli  riktigt fin i kroppen nu alltså. Läcker färg får
hon också såhär på hösten. Det kallas solskensskäck. Japp.



Jogga, jogga, jogga...

...

Påväg hem var vi ju tvungna att stanna och plocka björnbär,
som det finns jättemycket av här just nu!
Bella visar tydligt på sista bilden vad hon tyckte när hon
råkade få tag i en halvt omoget björnbär.
"Iiiiih, SUUURT"

  

Mycket snack och en riktigt trevlig runda hade vi.
Bella är en fin vän. Ritkigt fin vän.

  

   

Alla småbilder är klickbara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0