Min älskade sadelkammare.....

 
Min älskade sadelkammare är så gott som färdig nu. Vankantade plank på väggarna, ett glasskåp med sjukbeslagsskor och annat kul i, böcker med inspiration på väggen, mina sadelgjordar hänger i ordning, tränsen vackert på väggen, sadlarna har sina platser på bockarna, hyllor som rymmer allt annat bra att ha.... snygga möbler enligt mig dårå, att kunna sitta ner och ex skriva kontrakt osv, kristallampa i taket. Wow. Jag flyttar ut i sadelkammaren. Nu fattas bara kylskåpet som ska stå i hörnan (bakom mig där jag står o fotar), kaffemaskinen är på plats. Förstår ni hur skönt det ska bli att kunna sätta sig i sadelkammaren och värma sig i vinter?
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tjusigt :D

2015-09-07 • 17:27:14
Postat av: Anonym

Var inte meningen att jag skulle vara anonym ;) Tjusigt! / Malena

2015-09-07 • 21:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0