BUSIG MAMMUT!

  
  
  
  
  
 
Mammut har ju skurit sig lite vid karleden, så han har haft utegångsförbud ett litet tag nu. Ingenting farligt och ingenting som någonsin kommer ge honom några som helst men senare i livet, men en 3årig liten hingst på boxvila började bli ganska odräglig. Mammut är normalt vis en väldigt väluppfostrad ponny, men jag har ju verkligen sett på honom att han haft myror i kroppen! Så jag tänkte, min praktikant Ellen kan ju ta ut och rida honom en stund - han är ju gudasnäll att rida!  Hahahhhahah.... ehm... ja. Mammut har nog aldrig varit så BUSIG och sprallig som han var idag under dem tio minutrarna han blev riden. Jag låg fullkomligt och vred mig av skratt xD Stackars Ellen, Mammut skojjade med henne hela tiden, tur Ellen har balans och sitter säkert i sadeln!  Hihi :D
 
Visst är han söt?
 
Får väl ladda upp en bild där han går fint också. För, det kunde han det med mellanåt ;)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0