5 dagar sedan

Tiden går verkligen fort, samtidigt som mitt internet går långsammare än någonsin. Puuuhhh... det är TÅLAMODSKRÄVANDE att ladda upp en film på 2 minuter. Ännu mer tålamodskrävande när det står att det är 1835minuter kvar innan klippet är uppe. Alltså herregud, haha. Ni kan ju bara tänka er hurvida det gått att blogga i kolasega-internetet. Inte bra.
 
I alla fall. Peppar peppar verkar det fungera för stunden.
 
Det har hänt massor de senaste dagarna och jag tänker skriva massor av inlägg nu under tiden allt fungerar och liten timme finns över. Just nu har jag jäkla många hästar hemma och det är fullt ös på jobbet. Det är verkligen utveckling på företaget på många plan nu vilket är jätteroligt. Nästan så jag inte hänger med själv på allt  som händer :)
 
 
update kommer!
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej!
Vad heter du på Facebook? Vill fråga en sak :)

Svar: Alexandra Ferm!
Alexandra Ferm

2015-09-24 • 13:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0