Good morning!

Jag tror att en av mina bättre egenskaper är att HUR ledsen, arg el kinkig jag än är på kvällen, så vaknar jag ALLTID upp och känner mig stark och peppad inför dagen. Aldrig att jag vaknar upp tjurig pga gårdagen, utan jag är alltid hur peppad som helst när jag vaknar. DET är en jäkligt bra egenskap jag byggt upp.
 
Idag åker några hästar, endel andra ska filmas, några ska jobbas ordentligt inför kommande visningar osv osv. Jag har ju ett helt gäng nya hästar, vilket är jätteroligt - för de är hur fina som helst. Just det, idag ska även en el två ponnyer in till Helsingborg och mätas. Spännande!
 
Vill ni ha full update på alla nya hästar som kommer in, så gilla min Facebook-sida "Stall Alexandra Ferm". Där uppdateras det flitigt med nya bilder och filmer. Det är något av det bästa jag gjort, den där fb-sidan, för det är så ENKELT att lägga upp nytt material där, och det är superenkelt för kunder att ta kontakt. Najs.
 
 
Några av de nya hästarna! Fina va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0