Dålig dag.

Idag har jag legat helt pall i sängen med ett illamående utan dess like. Kämpade på i förmiddags, men fick sedan kasta in handduken och ge upp för dagen. Det här är väldigt ovanligt för o vara mig, dels är jag sällan sjuk och dels så brukar jag jobba som vanligt trots att jag känner mig dålig. Idag blev det dock inte så tyvärr. Eller egentligen har jag ju jobbat i alla fall, har ju  hållt på med pappersarbete, men ah - jag har hållt mig inomhus. 
 
Jag insåg i allt arbete inomhus att kroppen nog bara behövde ett break. Att hålla igång från sex på morgonen till ca 22-23 på kvällen med jobb är kanske inte riktigt hälsosamt alltid. Periodvis absolut, men någon gång måste man ta ett litet break. Men det blir ju gärna så att man jobbar galet mycket, när det är roligt, givande och när man har skyhöga mål. Min to-do lista innan jag fyller 25 är lång och smått galen, men allt går om man bara svettas tillräckligt mycket för det.
 
Jag har bestämt mig för att numera varje morgon istället för att stressa ut i stallet, ta en timme till att vakna och blogga, svara på mail osv. Tror det blir en bra plan. Med start fr o m imorgon.
 
 
Ps. Mitt simkort på mobilen är kass, så i väntan på nytt så når ni mig via mail/Facebook el  0708198699 .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0