Blåser iväg...

Det är ju galet vad det ska blåsa ute! Hästarna är INTE helt nöjda. Jo, de på lösdriften verkar inte bry sig om att hjärnan blåser bort, men de andra - de står och trycker vid ingångarna... men, en stund till får de bli ute i alla fall. Igår var två ponnyer iväg och blev mätta i Helsingborg, varav bägge två blev en storlek mindre än vad jag trodde. Herregud, mitt ögonmått är verkligen åt helsike numera, jag tror alla ponnyer är större än vad dem är. Inte helt bra ju ;) I alla fall, så för ponnyernas skull var det ju fantastiskt!
 
Nu ska vi iväg och filma lite ponnyer, jag har legat efter med detta, då jag haft svårt att få med någon som filmat. Men, nu så är det dags.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0