Perstorps pingsthoppningar...

Om jag ska utvärdera Perstorps Pingsthoppningar?
 
Jag har nog ett ord som sammanfattar det bra. Nämligen GRYMT!!!
 
Förutom att det var grymt bra arrangerat, supergoa funktionärer och fantastiska priser, så var det hur kul stämning som helst. Denna tävling var gjord för Cancer-fonden, och då känns det ju alltid lite extra.
 
Jag var med och sponsrade några täcken och schabrak till tävlingen, Bosse sponsrade med en sadelbock.
 
 
Jag och Bosse har varit på plats hela helgen från morgon till kväll för att marknadsföra Bosses grymma sadelkammarinredning samt så har vi kunnat knyta många bra kontakter i hästvärlden.
 
Bosse, han har fått FANTASTISKA erbjudanden ang sin kollektion. Det här kan bli riktigt, riktigt stort. Så himla roligt! Mer om det senare i veckan....
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0