Mina ponnys i Perstorp....

"Mina" ponnys (tja, rättare sagt mina SÅLDA ponnys) i Perstorp skötte sig verkligen galant. Vilka duktiga ryttare de fått allihop som kan ta vara på dem så väl!
 
 
Lilla Eris gjorde debut med sin ryttare och fick ett "spring-förbi" på första hindret - för att sedan hoppa banan helt felfritt. Eris hoppade grymt fint och vilket team de blivit!
 

Dafi gjorde en strålande insats och nollade bägge sina klasser! Det såg säkert och bra ut rakt igenom bägge rundorna. Mycket fint ridet!!

Saganek har hoppat hela cupen, två klasser på fredagen, två på lördagen och så finalen idag. Han och Agnes och verkligen briljerat och nollat nästan alla klasserna samt tagit flera rosetter. GRYMT coolt ekipage är dem ihop!! :D
 
Duktiga är dem, hela gänget!! :D Jag har varit så stolt över dem allihop och det är en ära att få sälja ponnys till så duktiga ryttare!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0