Vi äro alla lite trötta ^^

Gääsp!
Igår blev det en ganska sen dag , med full rulle hela dagen, så idag är vi väl alla lite möra tror jag. Jag sitter just nu själv vid frukostbordet och njuter av att få solen i ögonen faktiskt. Jag måste ju säg att jag tröttnar aldrig på det. Idag ska alla hästarna ridas som vanligt och ikväll blir det dressyrträning på Bliss!! SÅ HIMLA roligt! Jag känner mig lite som ett barn på julafton, underbart!
Ska se om jag kan få till lite filmer på Eltina och Rödtott bland annat idag. Det var ett tag sedan jag filmade dem två. De utvecklas ju hela tiden varje dag!
Just det, idag kommer även DV för att chippa lite och göra pass på två hästar. Mammut och Rödluvan ska få riktiga namn. Ah, så idag blir det en ganska så chill dag, fast med mycket att göra ^^
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0