P&J 17 mars Åsbo RF

Tog med mig Tojje och Appe till dagens pay and jump på hemmaklubben.
 
Tojje var.... någon heeelt annanstans i tankarna idag! Haha, han som alltid brukar sätta fullt fokus så fort man börjar arbeta, han var någon helt annanstans idag ;) Vårkänslor tror jag det är. Haha!
I alla fall, den ponnyn har så sjukt enkelt för sig så han nollade runt sin 80 runda trots att han inte alls var med på noterna. Aja, han har alltid gått som tåget innan - någon gång måste ju vara den första där han är ur fokus ;)
 
 
Appe, han gick hur bra som helst. Pigg och framåt, som alltid och överdriver som vanligt på hinderna - men fin annars och hoppar som vanligt fantastiskt. Han ger mig alltid en grymt fin känsla <3
 

 

Kommentarer
Postat av: Malou Kastman

Åh Alex kan du inte radda upp alla kommande p&j och öppen bana som du vet om?! Jag lyckas på något vänster alltid missa dessa och jag känner att vi verkligen behöver komma igång nu :p

Svar: Haha jo självklart!! :p
Alexandra Ferm

2015-03-21 • 15:33:31
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0