Vad säger ni om detta?

 
Idag när jag red så gick knäppet på sadelgjorden av på den ena sidan där som ni ser på bilden. Kan ju säg att först var jag sur över att den gått sönder, tills jag insåg att det var ju inte sömmarna som gått sönder, utan lädret! Och lädret är ju lika dåligt på den andra :o
 
Shiiit, tänk om bägge lossnat och gått av, herregud, då hade nog ponnyn undrat varför man dratta i backen!
Tror min stackars magplatta har sett sina bästa dagar... ska ta in den till en som syr i läder och fråga om det är lönt att göra vid den  ^^ Gamla magplattor är de mjukaste och skönaste magplattorna juuu....
 

Kommentarer
Postat av: emelie behrmann

Vad man säger om det? hmmm... Opsi! Haha fan så dum man känner sig över att inte lägga märke till sånt.
Mvh mitt stigläder gick av

2015-06-08 • 21:39:35
URL: http://komkoma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0