Tiden rusar...

... och ´pang bom så var det redan midsommar.... för oss i skåne innebär det ösregn ungefär. Men å andra sidan - det har ju regnat de sista två månaderna konstant känns det som, så why not? Hoppas på lite sommar snart.
 
Mitt liv går i 790km/h, och jag hänger inte riktigt med. Skulle lätt behöva en sommarjobbare snarast möjligt. Någon intresserad av att lära sig massor och kanske ta med sin häst el liknande - så hör av dig. Jag behöver det, typ omgående ^^
 
Vad har hänt sedan sist då? Tja, ponnysar har åkt in och ut ungefär i en rasande fart.
 
IN har en supersnygg grå b-ponny kommit, Lili! Mer om henne senare...
 
 
Jag har även hunnit varit iväg och tävlat i Sydslätten, där Appe bjöd mig på två felfria rundor i 80 och 90 cm. Han är allt duktig han, han säger HÅLL I DIG MATTE!
 
 
Min kise Bella, hon har lyckats få tre kattungar igår, helt underbara. Så nu är jag mormor!
 
 
Så, för den som är sugen på en kattunge när de är redo att lämna morsan, hör av er. De kostar en guldpeng.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0