Att jobba 24/7

Måste ju säg att timmarna räcker inte helt till för att hinna sova, äta och sitta ner någon annanstans än i sadeln just nu. Inte mig emot, jag tackar och känner mig som en tiger varenda dag just nu. Känner mig trots allt stark och ett jäklar anamma. Grymt!
 
Så nu när jag väl har tid att sätta mig ner här, så har jag som vanligt mycket att berätta om.
 
Inlägg som ligger och väntar är bl a:
 
-Träning för Peter Eriksson med Appe
 
-Många sålda ponnyer!
 
-Nya ponnyer på ingång...
 
-TÄVLING med Appe i Vinslöv
 
osv osv osv...
 
Måste säg att jag och Appe var grymt snygga i Vinslöv, med vår nya outfit. En kavaj från Robert de Rover Ridsport av märket Horka och ett nytt begagnat J van D schabrak. Mmmmmm..... vad fint det blev!
 
 
Mer om detta snart!! BE RIGHT BACK!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0