Läget

Så mycket på gång så det är inte klokt, jag känner mig lyckligt lottad. Allt landar på sin plats mer och mer, jag känner att vi är bara så värda det efter allt kämpade. Vi har lite kvar att kämpa ikapp, men sen så jäklar i det. Jag har precis suttit och tittat igenom bilder på ponnyerna jag tänker ta hem igen och känner bara YES. Vilka snygga ponnyer! Annars då? Fredag imorgon, tävling på lördag. Ska till hästhagen med Appe.
 
Jag är galet peppad på framtiden och vad den har att ge. Så otroligt många planer att sätta i verket och jag är så glad att jag bor här. Här kan jag göra mina planer till verklighet.
 
 
Imorgon kommer det upp en massa fina bilder på Appe som Britt tog idag. Han är så fin Appe, den mest ambitiösa häst jag vet. Jag är så rädd om honom...<3
 
 
I förvänd galopp så säger Appe att speciellt i vänstergaloppen så är det nästan så benen slår knut på sig själv. Men  som  vanligt så gör man allt för sin matte. Kämpar in i det sista!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0