Denna helgen....

..... har varit helt otrolig!
 
Vilka fantastiska hästar jag har och vilket UNDERBART väder denna helgen bjudit på!
 
Började i lördags när jag hoppade en ponny på tävlingarna i Ringsjön. Ponnyns första tävling i hela sitt liv, går in och får ett pet i varje. Men hoppade super och ALLT gick så otroligt mycket över förväntan! Han kommer bli något stort en dag!
 
 
Berättar mer om honom i ett senare inlägg....
 
Idag började dagen med att en ponny blev visad och såld - härligt!
 
För att sedan styra bilen med Appe till Ringsjön för att hoppa 1 meter samt debutera 110cm. Valde att byta från 90 till 110cm, för annars hade vi haft sisådär 120 starter mellan våra starter.
 
Och vad ska jag säg? Jag är så glad över mitt beslut. Appe hoppade helt fantastiskt i den 30gradiga värmen och satte en nolla i BÄGGE rundorna!
 
 
HATTEN AV för den hästen alltså. Jag är bara så jäkla imponerad av honom <3
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej älskar att kika in på din blogg, tycker du verkar vara en störtskön person med det lilla extra och superfina hästar har du :) Undrar lite hur du tävlar när du tävlar ponny, är det pay and jump eller hur går du till väga då du är över 20 år? Bara en liten fundering :)

2015-07-07 • 09:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0