Sökes!

Söker ett gäng träns i alla storlekar (ponny, cob och full). Behöver inte vara något fancy eller fantastiskt nyskick, utan jag tar hellre välanvända men hela träns. Det behöver inte vara några speciella märken, utan de ska användas till försäljningshästarna. Helst i brunt läder, men kom gärna med förslag. Jag är ute efter sisådär 5-6 träns!
 
Hör av er till [email protected]. Skicka med bild/bilder och prisuppgift!
 
 
 
Någon som har paketpris på gamla täcken i storlekar allt från 115-155 också? Så är det ALLTID välkommet.

Kommentarer
Postat av: m

Bara täcke för utomhus bruk du är intresserad utav?
Har 3-4 täcken att sälja 2 HW regntäcke strl 145 och 155, 1 Bucas vintertäcke 300 gr med avtagbar hals strl 155 och ett stalltäcke strl 155.

Svar: Jag är intresserad av allt möjligt :)
Alexandra Ferm

2015-01-02 • 14:39:12
Postat av: PAULINAS.SE

Jag kan ha lite täcken. Inte några fina märken men bra täcken i gott skick storlek 125-135. Ska kolla vad jag har så återkommer jag till dig! :)

2015-01-06 • 09:54:21
URL: http://paulinas.se/
Postat av: Malou Kastman

Du är inte intresserad av mitt Dyón-träns med platt nosrem? Dock är det ju svart.. Men man kan alltid fråga :)

2015-01-06 • 19:35:50
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0