Tojjes föräldrar...

 
 
 

Här har vi en av mina favoriter genom tiderna. Nämligen Grynet! Ett b-ponnysto med kvalitéer utöver det vanliga. När man rider tojje, så känner man verkligen att han är Grynet upp i dagen att rida på.
 
 
 
Priory Dallas är Tojjes pappa... mums vilken snygging! Dallas har en lång meritlista som avelshingst och finns att läsa om på http://www.stuterigryet.com/ .  
 
 
 
 

 
Ronaldo är Tojjes morfar. Honom tävlade jag i flera år... och minns jag rätt, så kom vi aldrig hem utan rosett... Grym vinnarskalle. Ronaldo var en ponny som kunde vara jävlig att rida på hemmaplan... som han har kastat av mig när vi ridit ut till exempel haha!!! Men på tävlingsbanan - då klev tigern fram i honom och han skötte sig alltid exemplariskt! 
 
Så lilla Tojje har att brås på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0