Svar på en fråga!

Hej, kom precis in på din blogg så vet inte om min kommentar kommer låta jätte konstig men, hästarna och ponnyerna som du rider, ex den på videon här. Är dom till salu? Fattar inte riktigt eller är det dina egna eller så? Svara gärna i ett inlägg om du orkar! Kramkram
 
Hej!
Förstår om det är förvirrande. Jag borde skaffa en sida för just "aktuella hästar" i stallet här på bloggen. Jag driver ju ett stall där jag både har tävlingshästar, inridning, utbildning och försäljning.
 
Just nu ser det ut såhär i stallet :
 
Balou är en c-ponny på 11 år som är till salu!
 
 
Eris är ett 10 årigt b-ponnysto som är såld! Men flyttar inte förrän i slutet av v 8!
 
 
Appe är tävlingshäst, har en lååångsiktig plan på honom!

 

Tojje är en hingst på 6 år som står här på utbildning!
 
 
Gigolo är Reginas ponny! c-ponny hingst...
 
 
Bliss är professorn i stallet, alltså tävlingshäst. Hon lär upp mig! Ett sto på 13 år!
 
Den namnlösa är ett sto på 4 år, hoppar FANTASTISKT. Hon ska ridas in och se om vi kan åka ut på lite tävlingar i vår!
 
Eltina är ett sto på 9 år som ska säljas!
 
Utöver dessa hästarna så står tre stycken på lösdrift ,  Mammut, Flinta och Bambi. Men dem nämns så sällan i bloggen så ;)  Mammut kommer snart komma igång med sin inridning, då får ni höra mycket om honom!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0