Stor motivation är också...

... Alla uppdateringar jag får dagligen från många av de hästar jag sålt. Det kan verkligen göra hela min dag när någon som köpt häst/ponny el fått hjälp med sin häst/ponny hör av sig och berättar hur det går.
 
Varje häst som passerat hos mig har ju gjort sitt alldeles speciella avtryck. Och... det börjar ju bli väldigt många som passerat genom åren! Tänkte, här kommer en liten bildbomb på en bråkdel av alla hästar som passerat!
 
  
  
  
  
  
  
  
  
       
 
Jag insåg när jag bläddrade bland bilderna att okej... det här var VERKLIGEN enbart en yttepytte bråkdel,
men vilka minnen jag har med allihop <3

Kommentarer
Postat av: annie

Åh angelo <3 hur mår han och har hon något ställe man kan följa dom på? :)

2015-02-22 • 02:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0