Hjärnan på högvarv!

Just nu är min kreativa hjärna verkligen på högvarv. Efter en tråkig händelse för bara ett litet tag sedan som gjorde mig ganska ledsen, så vaknade jag dagen efter och kände bara att näe, nu jäklar är det slut på tråkigheter och nu är det på tiden att sätta en jäkla fart på allt, så att jag kan istället för att krypa mig fram till mina drömmar - så ska jag resa mig upp och se till att nu jäklar ska det hända något och jag är värd mer än att krypa mig fram till målen - på med springskorna och spring nu alltså.
 
Det här året är det året jag ska ställa allt på sin plats, lägga varje byggkloss på sin plats. Jag har backat tillräckligt nu, för att verkligen kunna ta sats och jag är mer än laddad för det. Löjligt kanske, men just nu känner jag mig som en hungrig tiger varje morgon jag vaknar, liksom mordisk i kroppen och hungrig efter framgång. Bosse, han är fantastisk som stöttar i allt och står ut med alla mina miljoner business-ideér, lyssnar och hjälper till samt påminner mig om att inte glömma äta och sova på vägen.
 
Så livet, bring it on. Med all tyng du gett mig i ryggsäcken - så har jag hunnit bli jävligt stark. Pröva bara att rubba mig - det går inte.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0