Tävling i Trolleholm!

Appe var fantastisk idag, som vanligt.
 
I första klassen så nolla han grunden och fick två ner i omhoppningen, han var laddad redan från början, men blev bara mer och mer laddad ju fler hinder han fick hoppa. Glad är han i alla fall och det slutade ju med att det blev lite lätt "av och på" vilket gjorde att två bommar föll. Men, lika lyckliga var vi för det, vem kan vara ledsen när man har en överlycklig häst ? :D
 

I andra klassen hade han lugnat sig betydligt och vi fick mycket bättre flyt och satte en dubbelnolla :D
 
 
 
Den här hästen gör mig så enormt lycklig och jag är så glad att kunna kalla honom för min!

Kommentarer
Postat av: Anna

Grattis till er! Nu är han verkligen din på riktigt, jag kommer att följa er med spänning framöver, lycka till!

2015-08-23 • 21:11:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0