Man blir ju lätt impad...

 

Kommentarer
Postat av: magda

Hej! har du något tips för hur man rakar en häst som får fullständig pannik när man ska försöka? har rakat henne två gånger tidigare men då har jag fått hålla på i en vecka eller två innan och vänja henne vid maskinen. men hon står som på nålar då när man rakar, å nu idag står jag med en häst som är lite rakad på ena sidan på halsen för det blev farligt att fortsätta. du har ju så många hästar men alla verkar inte bry sig ett dugg om att bli klippt?

Svar: Visst bryr sig vissa hästar o tycker det är läskigt, men där är jag ganska "hård" och ger mig aldrig. Oftast "orkar" de bara bry sig och spänna sig första halvtimmen, sen så inser de att de inte "kommer undan" ändå, och brukar stå still :)
Alexandra Ferm

2014-09-29 • 21:07:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0