Läget

 
Behöver jag ens säg att jag längtar tills allt är klart o vi ska flytta in? Gud så spännande!
Idag har det varit en del fix o trix i stallet, och massor med planering, brainstorming och fantastiska idéer har kläckts. Jäklar vad bra detta kommer bli. Inspirationen bara flödade från både mig, bosse och ägaren till gården idag... och vi är alla inne på samma spår! Shit, jag sitter här som en liten unge på julafton och hoppar! Vill knappt åka därifrån, utan vill bara fortsätta jobba, jobba och jobba tills allt där är klart för inflytt av hästar. De kommer bo som kungligheter!
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Investerar ni egna pengar i en gård ni hyr?

2014-09-27 • 23:00:07
Postat av: Line

Kjempefin gård og en fin og inspirerende blogg!
Hadde satt stor pris på innlegg om hvordan du holder motivasjonen oppe med ridningen, hvordan en typisk treningsuke for de voksne hestene ser ut hos deg, og hva du gjør med treårige hester ift.innridning, håndtering m.m. :-)

2014-09-29 • 21:10:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0