Dagen börjar lida mot sitt slut...

Det har verkligen varit fullt ös idag. Alla stallar fixades imorse, Bliss gjordes i ordning för tävling och grejerna putsades. Gick ut och vandra en sväng med henne också. Snackade taktik ;)
 
 
På tävlingen red vi en 110cm klass och äntligen så satte vi en dubbelnolla som faktiskt ledde till en andraplats!!Himla roligt!! Heja Bliss!
Idag har det verkligen varit en lyckad dag för många jag känner, eller snarare denna HELGEN har varit grymt lyckad för de flesta jag känner! Många av mina sålda hästar o ponnys har gått superbra och vänner har tagit jättefina vinster och placeringar! Coolt!
 
Påväg hem körde vi inom gården för att möta upp Hans från Cityboxen. Det sista diskuterades och planen är satt! Nice, kommer bli uuuurbra!!
 
Hemma pysslades Bliss om och sen for vi direkt till Höörs Pizzeria och åt. De har nog Sveriges godaste Pizzeria. Lyxig och så himla gott! Mmmmm....
 
Väl hemma var det fullt ös igen. In med Gigolo och Nicke som tjejerna red och idag blev det träning på bommar. Ponnysarna skötte sig galant , som vanligt!
 
In med alla hästar, mata, pyssla, fixa o dona sen var det dags för mig att rida resterande.
 
Nu är jag mör.
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Grattis! Så roligt :D

2014-09-21 • 21:47:22
Postat av: Linn

Grattis! Så roligt :D

2014-09-21 • 21:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0