Svar på frågestund del 2!

Jag kan verkligen inte förstå hur man kan vilja lägga ner så enormt mycket pengar på någon annans ställe. För ni skulle väl hyra även nästa ställe? Motivera gärna!
 
Svar. Ett arrendeavtal innebär ju att allt vi lägger ner, får vi tillbaka i slutändan ändå! :)
 
Är det någon häst förutom Mammut som är sin egna? Vilka av hästarna kommer följa med till nya gården?
 
Svar. De som SÄKERT kommer följa med är ju Bliss, Mammut, Nicke och Gigolo. Endast Nicke och Mammut är mina egna!  :)
 
Hur många av era hästar rids "varje" dag?
 
Svar. Alla ridhästar går 5-6 dagar i veckan. Alltid! Enda undantaget är Nicke som är gammelman och får ta det lite lugnt.
 
Vad tyckte du om Olimpia? :D
 
Svar. Olimpia var(ÄR!) en fantastiskt söt liten ponny som har hamnat hos en jättesöt liten tjej. De båda har utvecklats enormt mycket sedan de blev ett ekipage! Jätteroligt!
 
 
Rider du inga dressyrhästar mer? Innan var du så motiverad att lära dig rida för din tränare och nu ska du plötsligt flytta från anläggningen?
 
Svar. Nej, i och med flytt fick jag säga upp  dressyrhästarna på gården här också. Jättetråkigt, men nya dörrar öppnas och jag kommer inte lägga dressyren på hyllan, utan fortsätta på andra vägar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0