Lite bubbel o tankar ;)

- Just nu får stället i ljungbyhed mig riktigt glad. Varje gång vi kör dit, känns det som att vi kör hem. Kan knappt bärga mig tills vi flyttar dit! Där har jag en sjukt bra framtid framför mig! Otroliga utvecklingsmöjligheter finns där på det stället. Enbart fantasin sätter gränser.
 
- Mina hästar gör mig glad varenda jäkla dag. Speciellt Bliss. Jag längtar till vår 130cm debut!  
 
- Just nu är jag enormt kreativ med mina framtidsplaner. Grymt kul. Skissar ner allt i min bok.
 
- Så fort vi flyttat ut till vår nya gård, då vill jag ha ny design. Och sen måste jag ju skaffa ytterligare en ny nu till våren, när stall 2 blir klart o det blir vackrare väder ;) Någon som känner sig manad att komma hit o fotografera samt skapa någon kreativ design??
 
- Jag har lärt mig mycket detta året tack vare alla tråkigheter och roligheter. Har minst sagt varit ett omtumlande år! Ska bli kul o blicka tillbaka när vi närmar oss slutet av detta året....
 
- Jag funderar på om jag skulle satsa lite mer på bloggen. Hålla den på mer proffsig nivå, istället för min lilla bubbelnivå. Hm. Grejen är att om jag satsar, så kommer jag gå all in. Tåls att tänka på ;)
 
- Jag jobbar som bäst under press. Då jäklar får jag gjort grejer.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0