Massor av full rulle!

 
Den absolut finaste ponnyn är nu såld, liksom ett helt gäng andra hästar på gården. Så nu börjar det bli tomt på hästar = nya på ingång!
 
Har även tränat i massor, tränat andra, ridit, ridit, ridit, och jäklar vad vi hittat på saker.
Som nu nyss byggde jag och Bosse två nya grindar att hoppa över! En ska bli gul och en ska bli blå. Kul med nytt! 
Har även kommit fram till ett datum för P&J, återkommer med det.
 
Imorgon är det tävling som gäller hela dagen - ska bli riktigt roligt. På kvällen ska jag visa häst. Tja vad säger man? Lever jag drömlivet?  :))
 
 

Kommentarer
Postat av: hanna

Du lever nog fasen mitt drömliv iallafall!

2014-05-03 • 22:27:23
URL: http://hannaronn.blogg.se
Postat av: Line

Så fine fletter, kan du legge ut film av hvordan du fletter en gang? :)

2014-05-05 • 14:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0