:)

Idag har jag under förmiddagen varit iväg på ett gäng ärenden. Sedan tog jag tag i att rida ett gäng hästar. Bl a Titan och Unikum som fick svettas idag. Nu är det tema disciplin som gäller. Red ganska länge på bägge två och de fick kämpa in i det sista. Bra pass! Tror de gör stor nytta till imorgon.
 
Nu ska jag ut och trimma på Skandium, Bliss och Totte. Därefter Blåöga och Maja. Kvällen blir lång, men vad gör det? Jag är så laddad på att träna disciplin nu, så det ska bli kul!
 
 
Ponny jag trimmade för någon dag sedan!
 
Annars i veckan? Jo, den här veckan ska det bli mycket körande fram och tillbaka samt tuff ridning. Nu tänker jag klättra ett steg till, så därmed lägger jag upp en master-plan för det! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0