Duktiga hästar och ryttare...

Måste säg att det är hur roligt som helst att följa equipe varje helg när ponny, efter ponny och häst efter häst går så himla bra på tävlingarna. Hur roligt som helst. Jag blir helt lyrisk och har nu faktiskt gjort slag i saken jag funderat över så länge. Att sponsra de som vill (av de som köpt ponny el häst av mig) med schabrak där företagsnamnet står ena sidan!
 
De kommer bli riktigt snygga schabraken.... så fort de är färdigbroderade och kommit hem så ska jag visa er!
 
Och för er som är intresserade - bara hör av er! Så skickar jag ett schabrak till er på posten :) Kan ju snekpeaka lite med att schabraken blingar..... :DD
 
Visst är det en kul idé? Så för er som köpt häst el ponny av mig  - det är bara att höra av sig så skickar jag ett schabrak till er på posten! Kan säga att vi kommer bli himla snygga i våra blivande schabrak! Ett härligt gäng!
 
Till mitten av sommaren kommer jag köpa hem pikéer också med brodyr som kommer delas ut till de som köpt häst här, fått hjälp med någon häst  el varit och praoat till exempel. Vad sägs om det?
 
 

Kommentarer
Postat av: Linn

Så rolig idé! :D
Blåöga vill tävla i ert schabrak! Han är ju stammis hos er ;)

Svar: Självklart ska blåöga få ett schabrak!! :))) kram
Alexandra Ferm

2014-05-31 • 21:01:35
Postat av: Wilma

Hej Gud va roligt med schabrak jag är jätte intresserad av ett nu när jag ska börja tävla också!!!:)
/wilma

Svar: Klart du också ska få ett! :)
Alexandra Ferm

2014-06-01 • 20:21:54
Postat av: Wilma

Vad vill du ha för dom?:)
/wilma

Svar: Det sponsrar jag med :)
Alexandra Ferm

2014-06-01 • 20:43:50
Postat av: Wilma

Åh va snällt ska jag mejla adress eller nått sånt?
/wilma

Svar: Ja gör så! :) kram
Alexandra Ferm

2014-06-01 • 21:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0