Suck

Good morning!
Skulle egentligen vaknat två timmar tidigare idag hade jag ju tänkt, men icke. Min man som ligger med ganska hög feber har nog lyckats stänga larmet utan att jag märkt det i morse. Så kan det gå, då var det väl inte meningen jag skulle vara extra duktig idag då... haha! Får lägga om planen helt, i o med jag blir helt själv idag med hästarna. Har ju varit bortskämd med att mannen släpper ut, mockar och fodrar ett par veckor nu. Jaja, det är bara o sätta fart :D
 
I em ska jag leverera en häst, har även en visning i em, annars händer väl inget speciellt, mer än att det är fullt ös med ridning så fort morgonsysslorna är fixade.
 
 
Bild från arkivet på Regina och Coca-Cola!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0