Dagens hittepå!

Imorse satte jag själv igång med att rida Titan och Unicum, tränade dem två för A. Bosse fixade allt med utsläpp, insläpp, fodring osv osv. Skönt! Sedan har jag visat häst,  och ridit ett par till. En god vän har kommit över och lämnat lite bilder och filmer på två av hans hästar, som ska säljas. Mer om det senare.
 
Nu ska jag sätta igång o fortsätta med hästarna. Ska bl a ta ut och kika på en ny ponny som kom igår och ska ridas in. Fantastiskt gullig liten ponny. Ska även filma en annan och visa ytterligare en senare i em. Ska träna fler hästar för A och bl a så ska jag träna med min nya kompis Bliss! Spännande! Bosse har lovat att filma!  :)
 
 
Bl a denna fina hästen ska säljas, perfekt bästa vän! Underbar i all ridning och hantering. Endel fullblod i sig. Enormt snäll häst!
 
 

Kommentarer
Postat av: Carolin

Skicka gärna info till mig om du har någon (eller någon på ingång/vet någon) häst som kan passa till ridgymnasium! Maxålder runt 10år, stor häst :-)

Svar: Har en fantastisk fyraåring, eller det är för ungt?
Alexandra Ferm

2014-03-03 • 15:05:39
URL: http://stallcarlsvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0