Good morning!

Huga, idag känner jag mig riktigt matt och eländig. Förkylning och lite feber i kroppen, så det värker i alla lederna. Åhh. Aja, om en halvtimme ska jag träna för Annika med Titan och ev Totte? Sen kommer nog lena och ska rida lite och jag ska under dagen iväg till revisor. Resten av hästarna ska också gå.
 
Nya filmer på småponnysarna ska tas, kommer visa upp filmer på dem här på bloggen under dagen som togs första ridpasset med dem. Fantastiskt snälla är dem :')
 
Första ridpasset på ponnysarna gör dem dock aldrig riktigt rättvisa, jag kräver ju absolut ingenting och dem rids ju bara i ca fem min för att få lov o röra på sig. Men kul för er att få se skillnaden på dem på bara ett par dar!
 
 
Titan under vårt kvällspass igår!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0