Godmorgon!

Hade en supergo midsommarkväll igår med Bosse, min far, Kalle och Nelly. Jättetrevlig kväll med god mat, fantastisk tårta och mängder med jordgubbar. Proppmätt gick jag och la mig i alla fall!
 
Här på kvarnstena finns inga sovmorgnar på midsommardagen, utan medan kalle och bosse sover vidare så går jag och nelly upp och sköter om hästarna.
Idag står det löshoppning och sedan "vanlig" hoppning på schemat. De hästar som inte ska hoppas, de rids ut i skogen. Bl a finaste Bliss som hoppade som en gud igår ska få komma ut och sträcka på benen.
 
Ni glömmer väl inte at gilla "Que Sporthorses" på facebook??
 
Igår kikade jag och Nelly när Lena tränade med Que inför tävlingarna idag för Annika. Det ser verkligen proffsigt och lovande ut!
 
Här tränar dem byten!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0