Några vägar...

*Filma mera, och då analysera mer. Ex låta er ta del av det? Så får jag träna på att använda ord i mitt analyserande. Kanske gör bloggen mer intressant också ;)
 
*Rida järnet, kicka igång Amira också, så får jag ytterligare en erfaren häst att rida på. Hon kan ju, så där kan jag kanske få lite aha-upplevelser.
 
*Ev åka till ytterligare en tränare. Kanske en gång varannan vecka för att få höra någon annans förklaring på mina problem?
 
*Åka på "studie-besök" till diverse olika duktiga ryttare och kika när de rider eller tränar folk. Nyttigt att se andra duktiga rida.
 
*Träna min egen kondition och styrka! Herregud, när var jag ute och sprang senast? Ett och ett halvt år sedan? Dags att sätta igång med det igen. Dålig konditon och styrka är väl det mest otänkbara en ryttare kan ha. Bör även öva upp smidigheten igen. Hur lång tid tar det att träna sig till o gå ner i spagat? Hm... Får väl utmana mig själv...
 
*Lägga ner känslor i världen runt omkring. Jag får se till att bli lite mer ego och inte bry mig lika mycket om andra så som jag gör idag. Min karriär går före. Take it or leave it.
 
*Bli bättre på att ta för mig. Jag behöver inte längre krypa alltid. Res på dig alex och ta för dig.
 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0