Dagens arbete för Bella!

Igår så red jag Bella i skritt och övade mycket på att hon skulle vara uppmärksam på min vikt och min röst. Jätteduktig!
 
Idag tog jag henne och arbetade i selen. Allt för varierat arbete med fokus på avslappning. Hästarna brukar kunna jobba hur bra som helst i selen efter ett par gånger, så den tycker jag är ett bra kompliment. Hon var duktig och jag kan inte låta bli att berömma henne hela tiden. Hon sköter ju sig så bra!
 
 
Efteråt fick hon sig en dusch, haha som hon nöjt! DET var mysigt!
 
 
Imorgon blir det arbete uppsuttet igen, då ger vi oss på trav också - det kommer säkert gå galant! Bella är ju en otroligt välhanterad och trevlig häst från början - mycket enklare och smidigare att arbeta med då! :)
 

Kommentarer
Postat av: Marika

Vilket fint inlägg, kul att det går bra:)

2014-07-04 • 21:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0