Kallt som fan

Fyfan vad jag fryser. Har tränat dressyr på en häst, och är som en isbit efter att allt är fixat. Gah, vilken mes jag är. Hur ska jag överleva vintern när jag fryser redan vid minus 5 grader? Hm. Vantar är i alla fall prio ett sen att köpa in, haha.
 
Har ju knappt ens kilat in på bloggen de sista dagarna pga mycket att göra, men alla kommentarer har jag nu svarat på, så kika in där ni kommenterat för svar :)
 
 
Nu ska jag sätta  fyr i kaminen och ta en andra frukost innan jag och A tränar nästa häst! Let´s go!
'
 
 

Kommentarer
Postat av: Karolina

Men hur kan du rida så ofta utan hjälm? Alltså om man utgår från din blogg så ser det ut som du rider utan hjälm varje dag i princip. Hur resonerar du där? Jag behöver antagligen inte dra hela historian om varför man bör rida med hjälm för den har du säkert hört tusen gånger, min fråga är bara varför?

2014-01-14 • 03:54:35
URL: http://www.distracted.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0