Good morning!

Allt bra hos alla? 4 januari idag och jag är laddad inför dagen, som har mycket småfix som måste göras innan dagens höjdpunkter, hämta ponnys och få ytterligare ett finbesök här ;)
 
Såg att Amanda länkat mig för någon dag sedan, jisses vad glad jag blev :D Alltid rolig att där är folk som uppskattar det man skriver här :) Jag som bloggar bara för att det är kul liksom :)))
 

 
Vilket fall som så sitter jag just nu och knaprar i mig choklad och Coca-cola till frukost. Resten av huset sover, och jag tänker inte väcka dem. De såg trötta ut igår kväll ;) Ska se till att byta om till ridkläder om fem min och sätta igång att träna på tre hästar idag. Samma tre som igår. Titan har nämligen lite ofrivillig vila ett par dagar, då han lyckats dra av sig ett par skor, och där är mycket som ska klaffa när han ska skos, Bosse ska ha tid och så måste en vet komma ut och göra honom lite trött. Men, idag så är det dags! Så imorgon kan jag äntligen rida på honom igen!
 

 
Sen idag så ska ju givetvis allt i stallen fixas, resterande hästar ridas, det ska förberedas inför resan ikväll, stugan ska städas upp lite, tänkte se till att alla läderprylar blir avputsade osv osv. Jag måste iväg med mitt släp och tömma det, vi har nämligen just nu sopor i det. Typ gammal tv-apparat och utkastad skrivare osv. Så den ska tömmas på tippen och sen tänker jag köra inom lilla Mammut och hälsa på honom. Goa lilla ponnyn!
 
Som sagt, mycket att göra, så det är väl bara att sätta igång!
 
 
Totte på bild från igår!
 
Bloggar här under dagen så fort jag får tid! Ikväll ska ni få mer info om de nya c-ponnysarna! Spännande!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0