Full rulle.

Det är verkligen helt galet vad det rullar just nu. Jag mer eller mindre bor i ridhuset och rider tills svetten lackar. Galet vad jag rider, rider, rider just nu. Och det är så roligt! Har allt ifrån två inridningshästar - till hästar som tränas MSV dressyr, vilket är helt fantastiskt. Jag är verkligen lyckligt lottad.
Som ni förstår så har jag haft lite för mycket att göra för att hinna med bloggen. Den uppdateras allt eftersom jag hinner!! :)
 
I vilket fall som så har Smok hunnit bli såld, besiktigad och ska åka i slutet av veckan!
Han kommer få det superbra, lilla söta ponnyn!
 
 
 
Otroligt go liten ponny.
 
Har även tränat massor för A, utvecklingen går framåt!
Nu när jag äntligen har lite tid över (ridhuset är upptaget för tillfället ;) ) så ska jag sätta mig och mecka med lite filmer som är tagna på några av hästarna, bl a Bozz! Lägger upp dem här så fort de är klara!

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Du är så flitig och duktig och hoppas du såg att du får hålla en plats till min fina tre-åring. Förstår inte hur du orkar och den som får den lilla söta ponnyn är lyckligt lottad för han tyckte jag om. Mvh Anna

2014-01-21 • 20:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0