Alltså <3

 
Just nu så bara leker livet med hästarna. Nästan alla går verkligen super och trimmandet ger resultat. Vi har gått in i ett nytt projekt här på gården och det går verkligen lysande! Just Scandium, som är på bilden här ovan är helt fantastisk. Åh, kloka fina damen <3
 
 
 
Foderhandlaren har varit här, har tränat med två hästar nu på förmiddagen, Unicum och Scandium, sedan har vi fikat i boden och haft möte. Nice!
 
I eftermiddag är det två träningar till som gäller, och därefter så ska "mina"  hästar ridas. Härligt! Jag rider verkligen fullt ut nu. Bosse hjälper mig med all mockning, fodring och utsläpp nu, det är verkligen GULDvärt.
Awesome att kunna lägga all energi  på ridning. Nu jäklar ska jag bli riktigt bra.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0