Tävlingen - Resultat!

Idag så startade jag två hästar, Titan och Skandium. Titan gick överlag bra, några tråkiga missar, men annars överlag bra. Skandium blev svår att få rygg på idag, lite tittig på sina ställen, men ändå - vilken enorm skillnad sen förra tävlingen! Idag gick hon runt och skötte sig trots allt bra. Hon behöver verkligen massor av rutin, sen jäklar!
 
Titan landade på 69, ? % och landade på en tredjeplats och Skandium fick väl 64, ? % tror jag.
 
Bra dag! Men herregud. Jag är nöjd med ritterna i ca 2 minuter efter att jag gått ut från banan, sen så slutar jag vara nöjd och ser bristerna istället. Haha, aja. Antar att man blir långt mycket bättre om man aldrig låter sig bli nöjd!
 
Blandade bilder från dagen :
 
 
 
Titan!
 
 
Skandium fick rycka in på prisutdelningen! Titan stod i släpet då :)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha schysst bett i aslet ;)

2014-04-07 • 16:55:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0