Full rulle!

I förmiddags så körde jag, Bosse och Regina till ponnytävling för att kika på ett gäng ponnys som sålts härifrån. Riktigt roligt att se och "mina" ponnys skötte sig så väl, deras nya piloter också för den delen!
 
 
Snygga Flinga (Eli) med sin matte Zelma som gjorde debut idag!
 
Sen så har jag ridit dressyrgänget och Bliss idag. Resterande hästar har fått en välförtjänt vilodag idag, utom gulliga Maja som reds ut. Caroline och Nelly (mina nuvarande prao-elever) tog sig en härlig tur i skogen. Mysigt!
 
 
 
Kvällen avslutades med grillparty. Eller ah, min kväll fortsatte sedan i stallet med massor av mys och fix&trix med hästarna som ska tävla imorgon! Titan och Scandium ska få tävla vars en klass! Håll tummarna!
 
(Btw, så har jag glömt o berätta att Titan blev placerad för två veckor sedan i Ödåkra, kul!)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0