En vanlig dag

Idag blir det en sån där helt vanlig dag här på Kvarnstena. Eller vanlig och vanlig, jag är helt själv och jobbar för första gången på länge, länge. Ganska skönt det med, även om jag gillar tjejerna som varit här och praoat! :)
I vilket fall som, tänkte fota och visa lite hur en normal dag ser ut nu såhär på hösten. Har sisådär 13 hästar att rida idag samt en att visa för kund. Spännande!
Sedan är det mycket planering som ska till nu i helgen. Endel hästar är sålda och har åkt, vilket innebär att jag har några boxar över. En ny häst kommer på måndag men de resterande boxarna ska jag fundera och välja ut vilka som ska komma in tänkte jag. Hmm :)
 
 
Bl a Madde är såld och har åkt till sitt nya hem!
 

Kommentarer
Postat av: Anna Nilsson

Hej vi kommer troligt imorgon för det kom lite annat emellan men håll gärna en box till vår 3-åriga d-ponny. Kram Anna

2013-09-23 • 13:22:48
Postat av: Josefin

Jättefin! :)

2013-09-30 • 12:32:01
URL: http://nattstad.se/Jossestr%C3%A4ning

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0