Right now..

Alldeles just nu sitter jag i soffan och pustar ut. Vilken awesome dag. En ponny blev såld här på kvällen, hästarna har gått superbra och jag har hunnit klippa ytterligare en häst idag. Två stora kameler är numera snygga igen när vinterpälsen är av. Nice, nice. Tycker det är så drygt att klippa hästar när jag inte har någon hjälp i stallet som kan fixa med annat under tiden. Det känns liksom som att jag inte får något gjort, i och med det tar 30-45 min per häst. På den tiden hade jag ju kunnat göra något bra mycket roligare liksom ;)
Yeye, ska nog se till att hoppa i duschen och bli av med alla små jäkla hår som kliar över hela kroppen nu, efter att ha klippt hästarna. Nog babblat, god natt på er och sov gott!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0