Music on, world off.

För första gången på galet länge, så är jag helt ena på gården. Ska ut i ridhuset och rida ett gäng hästar med musik på högsta volym. Något som gör mig grymt mycket mer peppad på hösten/vintern är musik. Vi har ju stora högtalare i ridhuset, så det är bara o docka i Ipoden och köra på med favoritmusiken. Hästarna älskar det också!
 
Någon som har lite kul musik att skicka till mig som jag kan lägga in i Ipoden?  Jag lyssnar på i princip allt. Är en riktig periodare och kan lyssna på allt till och från!  :)
 
 
Totte är en av hästarna som ska få dansa till musiken idag... han börjar bli fin tottemannen! Många spärrar har släppt  nu och det känns som att vi kommit över den största trösklen. Nu går det "bara" framåt! :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna

Sugen på en ny design? Kolla in bloggen jag länkat ;) <3

2013-10-05 • 17:55:25
URL: http://vhdesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0