"Min" sadelkammare!

 
Såhär ser det ut i sadelkammaren som jag har till mitt förfogande! Stoort och rymligt, helt underbart. Grålaserad panel på väggarna och vit i taket. Kristallkrona som lyser upp. 20 tränshängare i smide, 6 stycken sadelhängare. Stor korg för benskydd och lite mindre korg för lindor och paddar. Liten korg för luvor. Liten trähylla för pälsglans, arnika osv.Schabraken uppradade och ett bord som är bra att skriva kontrakt, veterinären brukar lägga sina prylar på den, osv osv. Sadelkammaren är ännu inte färdig, hjälmhängare i smide ska upp, samt sadelgjordshängare i smide. Ett klaffbord ska också upp, så det kan kokas vatten till ex. betfor, te el kaffe. Jag är totalt in love i min sadelkammare!

Kommentarer
Postat av: lotta

Hej
Så tjusigt.
Jättefina tränshängare, var har du hittat de.
Fina hästar du har

2013-10-20 • 15:00:44
Postat av: Malou Kastman

Fint det blev! :D

2013-10-20 • 21:34:32
URL: http://maloukastman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0