Hästarna igår

Alltså igår vet jag inte va som hände. Näst intill alla hästarna gick helt fantastiskt igår. Ex, Scandium fick till en så enormt stor galopp så jag tror till och med Scandium var chockad över sig själv. Totte gick grymt fint och "mina" hästar skötte sig också toppen. Gick och la mig med ett smile på läpparna. Idag tänkte jag de flesta hästarna ska få öva mycket lösgörande skänkelvikningar samt träna påskjut bakifrån. Riktigt få sätta sig på bakbenen och skjuta på. Det får bli dagens övningar på nästan samtliga hästar!
 
 

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hur gör du för att få dom att sätta sig på bak och skjuta på mer? Någon spec övning? Nyfiken*

2013-10-20 • 21:58:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0