läget

Seriöst måste sätta igång och bli lite aktiv här. Har så mycket tankar och ideér så det är galet, men tiden räcker inte till när jag jobbar själv med hästarna. Sista prao-eleven för detta året åkte hem i fredags, så lite tomt är det allt :)
 
I vilket fall som , så har nästan alla hästarna blivit ridna idag. Här har varit lite träningar i ridhuset på kvällen så dressyrhästarna fick lite sällskap i ridhuset för en gångs skull ;)
 
Mycket är på gång på kvarnstena gård, och jag väntar just nu spänt på ett mail från utlandet - äntligen dags att shoppa ponnys igen!
 
Någon som söker något speciellt i ponnyväg? Isåfall kan jag ju be om något sådant att få ta hem ju :)
Bara hör av er!
 
 
Dessa läckerbitar tog jag ju hem sist, Coco och Aril!
 
Coco är såld till en liten kille och har det toppenbra och Aril har ju stannat på gården. Honom ville Regina behålla för sig själv. Tänkte vi skulle satsa på ungponnySM nästa år med honom. Kan vara en kul grej! Han är ju en riktig klippa!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0