Veckan som gått...

Veckan som varit har gått i ett jäkla tempo och hittat på en heldel kul.
 
Har ju haft endel besiktningar, röntgat hästar på kliniken, fått iväg en del
hästar till sina nya hem osv osv osv. Samt så har det ju varit p&j med mera!
 
I alla fall.. här kommer min vecka i bilder  ;)
 
 
Rida, rida, rida - här travade jag ner Ibiz barbacka med Breeze som handhäst! Hihi
 
 
 
Ibiz var iväg på P&J i Perstorp i onsdags, satte en nolla i 50 cm! Det var superlängesedan
de var ute på p&j, pga att jag är en sträng coach. Men det har gjort nytta och de gjorde
en superrunda!
 
 
Jag har införskaffat ett par nya whitakerridbyxor - VÄLBEHÖVLIGT! supersnygga :D
 
 
Gårdsbesiktning på Solo... bland annat!
 
 
Bosse har skott en massa hästar!
 
 
Klinikbesiktning på Unix och Unicum, samt röntgen!
 
 
P&J igen igår med Ibiz och Regina! Den här gången debuterade de 60 cm
och satte nollan helt perfekt! De börjar bli grymma! Snart dags för debut på
riktig tävling! Troor det blir i Klagshamn den 1 eller 2 juni.... Tjohoo :D
 
Ibiz är verkligen grymmaste läromästaren!
 
 
Detta plus typ tusen grejer till har jag hittat på. I lördags skulle jag egentligen åkt till
Perstorp och tävlat, men tog ut en blockhalt häst på morgonen som givetvis hade
fått en hovböld. Tur i oturen att det bara var en liten, liten hovböld som älskade
sambon la om direkt. Bra det där.. o ha en hovslagare till sambo! Hästarna får
bästa möjliga hovvård vilket är A och O :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0