Resultat!

Har haft världens roligaste dag idag! Jag svävar på moln så roligt jag och Blanze
haft det idag. Resultaten blev varierande på pappret minst sagt om man säger så.
 
I 1 meter, så gick vi in och fick ett retligt pet. Verkligen retligt då hon knappt touchade
det, men bommen föll. Hur som helst så var Blanze toppenfin och hoppade helt underbart.
Det kändes så enkelt! Snacka om att vi var glada :D
 
 
I 110cm, så gick vi in med stort självförtroende och det kändes verkligen lekande lätt.
Hinder efter hinder hoppade hon om det nu är möjligt ännu bättre och var helt med på
notorna. Sen hände det som aldrig hänt mig förrut. Jag trillade av! :o
Seriöst liksom, kommer tight på kombinationen, blir långt därmellan och Blanze kunde
givetvis inte hoppa av sådär - så hon stoppade och jag trillade över halsen och över hindret.
Snacka om att både jag och Blanze blev snopna!
Vi stod där och tittade på varandra och jag kläckte ur mig " - Varför blev det såhär?" och
därefter " - Förlåt Blanzen, såhär skulle det ju verkligen inte bli  stackarn!"
 
Så fick vi promenera ut från banan. Lite tjurig på mig själv för tabben i 110cm klassen,
men wtf. Jag lär mig för varje gång och nästa gång - då jäklar gör vi inte samma tabbe
i alla fall!   ;D
 
Jag lever på de klockrena fina rundorna och är verkligen hur glad som helst! :DD
 
 
 
Ups ;)
 
Jag som liksom aldrig trillar av - vad hände? :o hihi!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Man verkligen se hur roligt båda tycker det är :) Tråkigt med avtrillningen bara, hoppas du inte slog dig!

2013-05-01 • 20:31:30
URL: http://thirtyeight.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0